Stuffs!

inte bloggat på hela dagen... and know why? ofc not.
haha.
vart i bollnäs hela dagen med älskling, sen kom prinsessa stina :3
satt väl på station med älsk,elin,hilda å mathilda typ 100 år? ..
sen tvingade jag älsk att gå te Dollar ;)
vafan nationella i 3 h imorron, å måste ju ha proviant ;)

well, sover hos min prinsessa inatt :3
mys <3
kom hem typ, aa.. halv 7? 

och detta kommer hem till mig nåt tag snart!
(klicka på bilden för att komma till hemsidan)
Shampoo med enbart vegetabiliska ingredienser, som ger håret en fin glans och är
bra mot kluvna toppar.
Couleurs natures, en ny foundation som jag ska pröva!
och Yves egna mascara, får se hur bra dom är ;)

Kommentera något? puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback