RAPE!

haha frun bad mig blogga igår åt henne...

Du får mig att känna mig levande,
^Jag kan känna blodet strömma i mina ådror.
Jag kan känna mina lungor ta in luft så jag kan andas.
Flera år tillbaka så önskade jag att få se en ängel.
Bara sådär helt random u know..
2010 då gjorde jag det, jag klev ur en bil.
Gick upp för en trappa och högst upp satt du.
Min blick mötte din,
åh jag kan inte förklara hur hela min kropp pirrade.
Jag var tvungen att komma på något fort så du inte märkte nått.
Vilket var att jag pekade på dig och sa att du var ellens brud ..
samma stund som jag sa det kände jag en enorm smärta
åka igenom hela kroppen.
Sedan skulle vi gå till en gemensam vän.
Men vi gick vår egna lilla väg .. ensamma...
enda gången jag trodde på gud.
Det var just den stunden.
För det jag önskat om hade slagit in.
Jag gick bredvid en ängel utan vingar.
Nej! Hon var vackrare och bättre än en ängel!

Och jag får samma känsla två år efter.
Den känslan kommer jag aldrig glömma.
För du ger mig den varje gång du kollar på mig.
Du är den vackraste jag vet hjärtat.
Kollar jag in i dina ögon länge.
Så ser jag en framtid, en framtid med dig.
När du ler,
då vet jag att jag är i paradiset.
För ingen annan på vår planet har så fint leende som dig.
så vi måste vara någon annanstans.
Och där vi är, där äre ett paradis för mig.

Tror dina läsare tycker jag e dryg nu ...

Men du är världens vackraste flicka som någonsin gått på denna jord.
Jag älskar dig!! 




Kommentera något? puss <3

e jag söt eller vad? i love u! <3

2012-02-01 // 21:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback