Petronella?..

SÅHÄR TYCKER JAG OM HENNE:
Yeah, sure, dom flesta kommer förmodligen hata mig för detta, but dude, talk to my ass
'cause the face dosen't care.

Jag gillar inte henne. Visst, hon har cheeks, precis som jag vill ha. Och hon har en awesome
KLÄDstil. men .. that's it? .. jag hade förväntat mig oändligt mycket mer av någon som
ser ut som henne..
dessutom tycker jag att hon är dålig som ett jävla rövhål på att noppa ögonbrynen.

När jag fick höra att nån med dreads å massa piercings osv fick jag liksom en "OHMY?!?!?!" reaktion,
men hon gjorde mig faktiskt jävligt besviken, och det stör mig inte alls att hon gick ur.

Kommentera något? puss <3

Klart man inte hatar dig för de :P alla har ju sina egna åsikter!

2012-02-28 // 09:26:32
» Frida

Du kan ju inte skapa en uppfattning om henne bara för att du har hört att hon har dreads och piercingar. Man förväntar sig väl inte saker om någon pga deras klädstil... Bara för att hon har dreads och piercingar behöver ju inte hon vara på ett visst sätt, alla är ju olika, det spelar ju ingen roll vilken klädstil man har.

2012-02-29 // 15:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback