Kvällstid, yuppyupp.

Internet dog runt klockan 12:30 .. det är aswierd.. vet inte varför det händer..
h/e, har legat å kollat på film resten av dagen, förutom den korta stunden
som pow kom hit å hämtade sitt tvspel xd

Ska kolla på BB nu, gay som jag är. Hanna Widerstedt, min nya idol<3
både pow & älskling klagade på mig för att jag kollade på det tidigare idag..
and im like: men hallåååå! Hanna Widersteds är ju med!! 
och BÅDA två sa: ... okej, jag måste kolla på det! 
haha ;)

Kommentera något? puss <3

men hon är ju så ful! :o

hon är vidrigare än kissie! DDDD:



Och hur jävla snygg får man vara? dela med dig lite?!

2012-02-20 // 19:16:29

Fan va emo duh ser ut! ;Ööö

2012-02-20 // 19:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback