Emo? eller?

Det är läskigt hur en mening, en enda fucking jävla mening,
med enbart två korta ord, kan få det att rycka till i hela jävla magen..
hur ska jag ta dethär? hur kommer det bli? hur kommer jag reagera? hur kommer jag må?
så många frågor, och absolut inga svar..

kom btw på att det finns massa söta bilder på mig som jag inte visat..
och har börjat märka att jag klär/sminkar mig efter humöret..
Glad:
vad är jag här då.. lite fundersam var jag denna dag.. men väldigt självsäker! :
Emo. klart emodag. bild från idag:

Kommentera något? puss <3

synd att det inte är så snyggt att visa halva bh:n då !

2012-02-18 // 14:57:25

Haha håller med den kommentaren ovan XD

+att varför rynkar du pannan, fjortispose;)

2012-02-19 // 09:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback