chips in my heart!

Detta är ett "par" av mina favvochips:
vettifan inte vad dom heter... det står bara "Tunna saltade chips" på dom .. XD
solrosolja-chips typ .. :ö
love them <3

tog en prommenix med pow nyss, å kände för å köpa chips..
köpte grillchips med <3
chips är underskattat! 
HÖHÖ, fråga min babe så ska ni får se.. vart assur sen igår, och så
POFF, så vände allt, å nu är jag glad..
well, ska kolla på Torkel i knipa nu, så bäst ;)

Kommentera något? puss <3

Chips ♥

2012-02-12 // 19:24:27

du blir ju knas med näru inte rökt på länge ... tror fan jag får börja ha chips här hemma nu åh ... xD

2012-02-12 // 20:11:14
» Nadia

Åh vad söt du är! <3

2012-02-13 // 15:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback