Bröllop!

Helt random så fixade pappa internet? hahaha, JAJA! :D

Bröllop igår... min moders.. första hon gjorde när hon såg mig var
att krama mig .. blev dock bara ett litet tag då båda höll på att gråta och
ingen hade råd med å förstöra sminket..

Sjöng Hallelujah i kyrkan, smart som jag är råkade jag börja i fel tonart, och morbror
som kompade på gitarr spelade fel .. haha .. men men, fick höra att det var ett
par stycken som började gråta ;o

Förövrigt så hade jag noll feelings. kände varken glädje eller sorg. eller, jo, jag vart ju
glad över å se morfar å anki, mostrarna, "farmor å farfar" osv .. men jag kände inget
alls över mor med man. Träffade Keese där med (y) så jag å pow sprang runt med honom
hela kvällen. och fick även moster stina, min prinsessa, å moster linnea, min fru (HÖHÖ) på oss.

Iggesundgängets Janne Krantz kom å spela för oss på scenen där också .. occccch .. eftersom att
jag å pow satt närmast scenen sjöng han till oss, å drev med oss osv.. drev med mig för att jag var
blond åh.. XD
också sjöng han låten Iggesundsgänget-Blåögda flicka (youtube länk)... lyssnar ni på den så förstår ni nog hur
möe jag satt å garva... kan dock hela låten ;)

Och det låg ett häfte på varje bord.. med text om varje person...


Kommentera något? puss <3

du ser. jag är fan inte välkommen i din familj. det ska alltid vara du och pow tycker dom.

2012-02-26 // 15:39:37

Sv: Har jag säkert... XD <3

2012-02-26 // 16:04:49
» Ida

vad fan är det för fråka du har i örat :o det vill säga att jag tycker det ser konsitit ut -..

2012-02-27 // 18:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback