Twins of Evil Tour

Hit vill jag. Både Marilyn Manson OCH Rob Zombie, kan det bli bättre?! Ja klart, Herr Manson hade kunnat varit som han var för ett 10 tal år sedan, fortfarande vara slank och snygg, dvs inte börja blitt jävla fet... BUT STILL?! IT'S MANSON!! Biljetterna kostar bara 450 spänn ock! Åh jag vill dit. Kanske försöker övertala mamma att åka dit med nån vän, även om det är i stockholm! Åldersgränsen ligger ju på 13 år och jag är u faktiskt 16 ;) Nadia wanna join me? :$ önskedrömmar.. 

Klicka på bilden för att boka/söka biljetter.

Kommentera något? puss <3
» Nadia

Sånt har inte jag råd med eh o:
Haha... <3

2012-08-03 // 11:56:04

Vilken tur då att det inte spelar nån roll om hur man ser ut!

2012-08-07 // 12:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback