Ohmy jag red!

SHAOLUUU! Har inte bloggat på hela dagen och hann inte fixa tidsinställda inlägg, sorryyy! 
Fast vafan, vilka har tid att läsa bloggar på en söndag? skyll er själv! haha ;)
Har vart i gamla huset i Rengsjö och packat massa småkrafs, sen till ridbanan och skulle kolla på när folk tog ridborgamärket.. slutade med att jag gjorde det jag med, haha! :D Har förfan inte ridit på 1 år.. Så fick jag rida en fin fuxtant på 22 år! Superfin, det kändes fantastiskt!

Kidnappade Stina med mig hem, så snart får ni se vad vi ska göra inatt ;)

Kommentera något? puss <3

Jag tyckte hästen såg brun ut på kortet xD. Hon är ett halvblod va? :)

Svar: Fux och halvblod :)
pimcrazyfish

2012-08-06 // 22:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback