NY DESIGN OSV

Jag blir fan aldrig nöjd?! :o Har fixat ny design IGEN.. haha ;) Oh well, headern är tillfällig as hell.. Ska försöka att fixa en ny tillfällig imorgon, haha.. :( Men får tyvärr vara såna tills jag kan besöka Johan så han kan fota nya bilder!

Och kan ni inte se det så som jag ser det, på min blogg, min texttyp på rubrikerna, så kan ni fixa det lätt!


1. Gå in på hemsidan Dafont.com
2. Skriv "Sketch Wall" i sökfältet och sök på det! 
3. Ladda ner


4. Gå in i mappen där du laddade ner filen.
5. Dubbelklicka på filen där ikonen är ett slags A.
6. Installera.

Svårare än så är det inte! så kommer ni se designen som det är meningen att ni ska se den ;) 


Kommentera något? puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback