Jag har inte....

hunnit blogga idag.. tyvärr :( Började 08:50, slutade 15:05, var då bara hem och hämta lite stuffs å bokade tvättmaskin sen gick jag å Gabbi till tåget för jag skulle hem te mamma ;o 

MEN NU ÄR JAG HEMMA IGEN! finally. Trött. Blöt. Allt. Och ska duscha å formatera datorn innan jag går å lägger mig :( Om jag orkar.. 

Anledningen till att jag just nu gör tråkiga inlägg är för att jag just ska formatera om datorn för att den är helt fucktard så kan knappt använda photoshop. förlåt för det. MEN IMORGON NI! kanske! om ni har tur! så blir det roliga inlägg :D får nämnligen skoldatorn imorgon ^^ och eftersom jag ska gå media, så får jag alla adobe program på den (y)

Kommentera något? puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback