Hey i heard you were a fat one?

Sitter och äter nu <33333333333333 HIHI! :D Gu' vad jag mår bra här ^^ Har aldrig tråkigt, och är så glad så jag skulle kunna pussa på alla! :D (med vissa undantag..) Ska fråga tysken om han följer med ut å röker, sen in till fridas korridor och tjocka mig med henne! Tar kanske med kameran t.o.m denna gång.. haha! :D 

Och jag ska erkänna en sak: Träna är inte min grej.. jag föredrar att vara en size 36/38! Hallå varför finns det inte 37?! jag skulle behöva det :( Men har faktiskt 36 på shortsen jag har på mig, och 38a på andra, då kanske dom är typ, 37 ändå? nej men nu skrev jag ju mer än vad jag skulle. jävla tankar ;)



Kommentera något? puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback