Super-dag idag!

Vet inte varför.. men har fan vart glad hela dagen!
gick t.o.m upp i bra tid?! jag klev upp kl 05:50, och brukar ligga och
dra mig till 6:30 :o FEDT STOLT!

Med en bra start på dagen så är det svårt att göra mig sur sen!
dock gick brandlarmet 2 ggr.. så blev ingen franksa.. men men! vetifan inte vad som hände?
Sen fick jag Dannes tröja av Låise idag med :D HÖHÖ jag är sötast i världen typ..

well, stannade en halvtimme extra på skolan.. får reda på av bildläraren att kärringen
på konstmuseet inte satt upp mina bilder.. och björne blev sur på henne för det! så han gick
till "högsta hönset", han som äger skiten.. eller nåt sånt.. don't remember! och sa att han
var tvungen att titta på mina bilder för dom är underbara.. and guess what! 
HAN GILLADE DOM OCH VILLE HA EN EGEN UTSTÄLLNING MED DOM?!?!
omfg :')
så björne sa åt mig att rita mer serier, så är sjukt peppad till att rita! ska börj snart (a)
har dock inga ideer... så ni får gärna komma med fölrslag!

nu vart det ett långt inlägg... men ändå..
kom hem, och fick nya convers! :') LOVELY!

Kommentera något? puss <3

stolt as hell över dig! <3

2012-04-24 // 19:43:58
» Nadia

Söt! <3

2012-04-24 // 20:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback