onsdag.. kul!

Onsdagar är tråkigt. as hell.
men men. gjorde iallafall mina cheeks idag:
blev sjukt nöjd!
Sen måste jag ju bara dela med mig om dagens skratt!
En brud som bor här, tycker att vad jag än gör så försöker jag vara som henne.
en kompis sa till mig, att hon hade skrivit på facebook något i stil med att jag är wb henne
för att jag gjort cheeks, alla hennes vänner visste att hon tydligen skulle ta det med, och
undrade om jag skulle byta till samma namn som henne? haha, känner inte ens hennes kompisar,
kollar inte hennes blogg osv osv. tycker det är rätt patetiskt att man kan tro att allt kretsar
om en själv och att allt man gör började man själv med? haha tack hjärtat, du får mig då alltid att le <3

Har dock kommit på att dagar som börjar dåligt slutar dåligt. inte alls på bra humör idag.
och bättre blir det ju inte för att jag inte ätit/kommer äta på hela dagen.
trots det så är jag väldigt söt idag.


Kommentera något? puss <3

Äh, strunta i henne! Hon är väl bara avundsjuk på dig ;)

2012-04-26 // 10:18:34

snygg flikka ;)

2012-04-26 // 17:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback