nya chaussures!

Fick ju som sagt nya skor när jag kom hem! och det behövdes ju ska ni veta..
haha .. ska fixa bild på mina gamla convers sen nåt tag.. så ska ni få se vad fina dom är!
gick ju som en kratta i somras.. haha .. 

Har nyss kollat på gårdagens BB-avsnitt. och kan ju säga direkt. Nu gick det över gränsen.
jag tänker fan inte kolla mer. allt pga de fula jävla ludret kallas Marcelo. vet man får inte
säga såna fula ord.. men de sket jag i nu ): höhö <3

Ska nu ut å ta en rök, sen sätta mig å rita lite serier! :D

Kommentera något? puss <3

Oooh, fan vad snyggt med ränder! =D

2012-04-25 // 01:31:51

VAR GÄRNA MED I VECKANS BLOGG:

http://twotrollfaces.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-1.html#comment

KRAM<3

2012-04-25 // 10:01:42

Vart fasen fick du tag i dom?! Sketa snygga!

2012-04-27 // 12:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback