Någon mer än jag som inte gillad sudd?!

Okej. Nu tänkte jag visa er hur man tar bort den fula censuren på The Sims 3!
Sen att många tycker att man är ett peddo då sket jag i. Jag vill ha mitt sims så
roligt och så verkligt som möjligt! osv osv.

Börja med att ladda ner Nude Mod patchen HÄR! (detta är inte en torrent)
Det tar ca 30 sek å ladda ner den.. när den är klar öppnar du mappen, där det
ser ut såhär:
Och då kopierar du filen som heter "Resource", går in på
Dokument-Electric Arts-The Sims 3

Då ser det ut såhär. Klicka då in dig på Packages-mappen, och klistra in filen där! 
Sen ska du bara starta om din dator, så är det klart! 
bara å börja spela utan censur! :D hoppas ni gillar't ^-^

Kommentera något? puss <3
» Nadia

Sv: Men baka såna då? :D

Både enkelt och snabbt ju! <3

2012-04-22 // 22:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback