mumma!

Shiät vad jag inte bloggade igår?! vad hände? ingen vet. höhö.
spelade iallafall sims, prata i skype med älskling, och kollade på någon
sherlock holm(?) film med pappa å annika? jag har ingen aning om vem fan han är? x)
WELL. åt godis med <3<3<3<3 tjockis.
Och smart som jag är .. så tog jag pencilinet lite fel.. 
jag ska ta den var 5e timme, på fastande mage typ. eller ska helst inte ätit på 1-2 h..
jag tog den 1 timme försent, PROPPMÄTT. smart chey.

Nu ska jag spela sims.. eller säga åt min tjockis till prins å logga in på skype så vi kan
spela spiral knights... ne... spelar nog sims först ett tag!

Kommentera något? puss <3

Bitch you and me are going to play right now! bitchmode on

2012-04-22 // 12:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback