Livet på gården lao?

kommer lamm stup i kvarten ungefär...
det kom 2 st inatt.. och har nyss vart ute och kollat på när en tacka fått 2 lamm<3!
ååååhh bästa känslan ... så underbart!

Klicka HÄR för att komma till en film på det nyfödda lammet, det är nog bara några
sekunder.. <3

Dock så är sven fortfarande min favorit ;)
Svens surmamma och Sven själv!
en av flickbebisarna som föddes inatt <3

Sven<3!!

här är bebisen alldeles nyfödd.. mamman har nyss tvättat klart henne å det är första gången hon står <3
och ni lite perversa jävlar som tittar i röven på mamman ser att det kommer en till.
och det gjorde det! ca 20 min efteråt. dock fick jag ingen bild med min egen mobil på den..

Kommentera något? puss <3
» Nadia

Lamm är så söta! <3

2012-04-19 // 09:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback