Gamecube, my love!

Just nu. i denna sekund. sitter jag och spelar Mariokart på mitt gamecub!
love it!
det är så underbart :')
önskar dock att jag hade fler nostalgispel till det.. som James Bond .. det spelade
jämt jag & min moster förr >: 

Det forsar ut massa äckelpäckel ur mitt öra.. visst, det är ett bra tecken-jag håller på å
bli frisk.. men FYYYYA vad äckligt det är! känner hela tiden hur det rinner, och tror
var och varannan sekund att det är något seriöst fel eftersom det kommer vätska från örat.. haha.

Kommentera något? puss <3

Din hjärna rinner ur :*

2012-04-22 // 17:02:37

Fast de är lätt att köpa gamla spel på tex http://www.wondergames.se/

2012-04-25 // 21:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback