FREDAG 6/4.

Gårdagen var en av dom roligaste dagarna i mitt liv. Förhoppningsvis får jag uppleva
det igen.. men man vet aldrig.. med tanke på att allt gick åt helvete idag.

Well, Pontus, sötnos, du vet hur mycket du betyder för mig. du är ju trots allt min bästavän.
Sen att jag är en självisk,oduglig, idiotisk dramaqueen är ju en annan sak.. meeeen ja, du vet
hur jag är ..
Och jag har svårt å vara glad för andras skull, särskilt när det händer saker som jag inte gillar till
100%, de är nåt du borde veta.
Jag vill alltid att allt ska vara på mitt sätt, vad det än gäller, och tyvärr får du stå ut med det allt för ofta.
Det är ett fucking mirakel att du fortfarande står vid min sida. ska jag vara ärlig, så hade jag faktiskt
inte gjort det om jag var du.
Men nu ska jag inte skriva allt för långt.. jag ska försöka allt jag kan för din skull.. men både du och
jag vet att jag inte kommer att klara det.. 
Men du vet att jag älskar dig, å kan egentligen inte klara mig utan dig. Så vetifan inte hur detta
kommer att gå...

Går det bra dock, och mitt samvete går å lägger sig i en kartong å låser in sig.. så kommer vi
ha det askul! party all night long! ungefär.. haha.. närå, men alla sena sommarkväller här i alfta..
skönt folk, go musik, plus du å jag, kan det bli så möe bättre? ..

(en av dom låtarna vi dansa loss till igår, klicka på bilden)

Kommentera något? puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback