EpicFaiil!

Här är en tjej som ingen kan hata?! så som jag ser det så är det helt omöjligt!
Moa äger bloggen EpicFaiil, förmodligen har alla läst den? ^-^ eller? :o

WELL! tänkte tipsa om hennes blogg! :3 Det är nog en av dom roligaste bloggar jag läst..
hittar på roliga saker hela tiden tycker jag .. jag menar, ni ser väl bilden? vem skulle komma något
sånt där om inte hon? ;)
jag skulle också vilja leva hennes liv, saker händer jämt och ständigt, och allt verkar vara
regnbågar och unicorns :D Och hon gör maaaassa roliga videos ^^

Hon är en person som jag tror att dom flesta ser upp till, med tanke på att hon är en bra
förebild på alla sätt och vis ^^ klicka t.ex HÄR, så kommer ni till en av hennes videos som
hon gjorde när någon random sa att hon inte kunde sminka sig. Det är inte alla som kan
ta det på dethär sättet. YOU GO GIRL!

Läser ni inte redan hennes blogg, så tycker jag för min del att ni ska göra det, hon är en
väldigt bra inspirationskälla!

Kommentera något? puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback