Du som en seriegubbe?


Eftersom jag ändå måste rita serier.. så kan jag ju göra serier med mina kära läsare?!
varför inte liksom? :D 
Så vill du bli det, får du melja mig på [email protected], ELLER skriva en
kommentar i detta inlägg! kollar inte mailen så ofta.. höhö ..
det enda jag kräver är att få se en (via nån internet sida eller något annat sätt) helkropps
bild på er, där man ser hela outfiten, och helst en egen ide om vad serien ska handla om.
jag brukar oftast göra serier på 4 rutor! :*

Kommentera något? puss <3

Mig haru redan på ;)

2012-04-24 // 22:01:17

Var väl något år sen du lovade att göra en av mig=! ;O

2012-04-24 // 22:51:39

Rita miiiig?! :D:D

höhö.

2012-04-25 // 18:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback