Audrey Kitching <3

Glömde att berätta detta .. haha är jag smart eller vad?
Audrey Kitching har stått modell åt H&M i en ny vårkollektion!
min första reaktion var ".. WTF!!!?!" .. med tanke på att Audrey har en väldigt alternativ
klädstil osv. och jag har aldrig gillat kläder från HM typ.. hehe ..
men detta var faktiskt bra?! en positiv chock!


Och för er information så har jag ont i halsen as hell, snorar värre än greger.
och har av detta fått sjukt ont i ena örat.. inte kul.

Kommentera något? puss <3
» Nadia

Sv: Ja, det suger... :( </3

Kiwii är dock pigg, märks inte att han är gammal! Hoppas bara att han inte blir deprimerad nu <3

2012-04-18 // 19:34:52
» Ebba

Fan vad awesome att hon ska vara med i HM's kollektion, jag brukar inte alls gilla hm's kläder heller, men nu kanske dom faktiskt är lite snygga! Cool blogg förresten! :D

2012-04-22 // 19:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback