slödderhamn agaaaaain!

åkte till söderhamn igen! efter jag va där första gången ;)
till A-huset! lika kul som igår.. om inte ännu kulare! :D
det gillar vi! ska dit torsdag,fredag,lördag med (aa'
well, spelade biljard, snacka med nån lillkille som prata på engelska..
som inte trodde mig när jag sa att jag hade flickvän och inte pojkvän..
röv.
sen vare nån lite jävla kis som kom fram och fråga om jag var utklädd till
zombie... jävla fittbarn ..
haha ..
kollade på The Mist gjorde vi åh! ett tips... K O L L A   I N T E !!
SEN TVINGADE JAG MED STINA TILL NÅ RANDOMS! :D:DD
hehe ..
satt några snubbar och spela fia med knuff, så jag gick fram å fråga vem som vann (a)
en av dom var fan assöt!! XD fast .. de va lite pinsamt .. för när vi gick ut ur rummet
därä vi sett film, gick vi förbi dom .. och han sa "nämen du du tappade nåt! ;) " till mig .. XD
haha trodde jag skulle dööö ..
WELL! umgicks med dom typ halva kvällen! :D asniiiiiiiice! sen gick vi med dom bort mot
Källgatan så hämtade mormor oss där (y) ooh vad jag älskar mitt liv <3
både skjortan och strumpbyxorna är New in ;) men ... strumpbyxorna ha
redan spruckit på .. hmm .. *räknar på fingrarna* .. 4 ställen .. fml ..

Kommentera något? puss <3
» Nadia

Snygging!

The Mist är ju bra ^^

2011-10-30 // 09:21:15
» Nadia

Sv: Haha, ja slutet suger dock... <3

2011-10-30 // 10:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback