så, äntligen!

nu ni! nu har jag internet! ;) hemma hos bby :* åååh vad jag har
saknat henne! <3<3<3
men.. aa.. lite saker som hänt sen sist :
Vi fick Noutella på franskalektionen, puss lärare christina <3 och elsa älskart!
vi fick ta två var.. men jag höll på å dö efter 1½ .. så elsa fick min ... xd
hon e så söt :*
Mc-babe e lika sexig som vanligt...
Dreadsen=gone, pga en äckelkärring som påstår sig vara min moder.
och flyttat till Alfta aka pappa.
använder mössa, eller har uppsatt hår .. går fan aldrig med utsläppt.. xd
________________________________________________________________________
well, sen ska jag ... SPELA POKEMON FFS!!! och sprial knights ... MEN POKEMON MED!! :D:D:DD
sen ska jag köpa paketglass... och äta hela själv... UR PAKETET!! :$
jag gillar glass åkej?! .. och kan ju säga att jag deppäter så äre ju lugnt! :D:D:D

Kommentera något? puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback