Look into my eyes bitch

super söt, ao.
well, hemma nu, stannade på stan en stund med söta vänner <3 orka
vara hemma? nej.
h/e så väntar jag med städningen efter maten, kan inte städa hungrig.. haha ..
och nu sitter jag å hoppas på att Ola ska vara snäll å låta min Prins sova här
imorgon, men vafan, annars är han dum i huvve, jag har inte träffat henne på
hela veckan! eller okej, i tisdags, men då var det bara några timmar, och jag sov
inte där..
jaja. som om det kommer hända. MEN, annars tänker jag fan åka dit, och då får dom
ge mig pengar :)))))))))))))))

Kommentera något? puss <3
» Nadia

Är det bättre att blogga här? xd



Snögging! <3

2011-10-07 // 18:52:23

puss :*

ne de suger... <3

2011-10-07 // 20:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback