hihi, once again (a)

jahaaaaapp, blev visst att bby sov här en natt till! haha det gillas ^^
MEN, det faila bah lite när hennes mamma skulle hämta henne.. haha ..
well, jag har snodde hennes kläder ett tag (a) och har fortfarande byxornapå mig :3 hehe ..
jag är fan snygg i allt! Q_q
och som ni förstår ... så när jag har älskling kläder på mig ... så får ju hon vara naken! ;)
nej jag hade inte hennes trosor på mig .. men det hade inte hon heller!
och jag å älskling har kommit överens om att i sommar, så ska jag få klä/sminka henne PRECIS
så som jag brukar gå! och jag ska gå precis som hon brukar.. dock gör ju jag det ibland ändå..
men vafan, fedt kul ^^ sen ska vi springa runt så i bollnäs, missa inte! ;)
nu ligger hon å läser Strange laws på min mobil, å jag sitter och ... lyssnar på musik o dyl :D
sen blir det att titta på The Incradibles å sova <:
_________________________________________________________________________________
Vilken är eran favoritfilm av dom animerade? :)

Kommentera något? puss <3
» Nadia

Hm... Hitta Nemo är en favorit haha <3

Men jag har ingen absolut favorit, svårt ju. Gillar många :3

2011-10-10 // 12:53:36

"SPIRIT" heelt klart ! ;)

2011-10-14 // 15:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback