Fittdag.

hejjaggillarattöverredigetrabilder...
_________________________________________________________________________
well, dagen gick åt helvete. Började på engelskan då jag av någon anledning började
stamma och uttala ord fel på muntliga redovisningen? asså wtf, jag kunde den utantill
och helt rent tidigare(alla andra hade papprerna med sig fram)? damp.
sen kan jag inte vara med på idrotten på hela terminen pga foten... =inga betyg.. fml . jag
måste fixa bättre betyg i idrotten ..
jaja, trodde det skulle vara god mat i skolan, men nejdå, köttbullarna smakade röv.
NO och Matteläraren drog över på BÅDA lektionerna -.-' så på 3 min fick vi springa ner för massa trappor,
lämna/hämta grejer i skåpen, ruscha uta helvete ut, och in i en annan byggnad där vi har slöjd.
OCH, syslöjdsläraren är FORTFARANDE sjuk, och jag kan inte börja göra nånting utan henne,
ska göra ett par hängselshorts och hon sa att hon skulle hjälpa mig fixa mönstret..
nu har jag suttit å inte gjort någonting på 3 fucking lektioner..
och till råga på allt så missade jag min sista buss hem för att turkarna i våran skola inte vet hurfan
man ska bete sig -.-' tröck på stoppknappen i skolbussen 3849745 ggr så busschaffören blev sur och
stannade, öppnade dörren, och väntade på att någon skulle gå ut -.-' självklart erkände ingen.
inge pengar. inge batteri på mobilen.
slutade iaf med att jag fick åka taxi hem som dom på bussgods fixade..
alltsåååå .. sen var jag tvungen å göra mat när jag kom hem?!
seriöst, FETASTE dåliga dagen idag. förbannad så inåthelvete! .. >-<'
och ja jag vet att ni gillar att läsa om mina faildagar.

Kommentera något? puss <3
» Nadia

Usch, lät inte som en bra dag o:



Sv: Hehe tack xd, dåliga bilder, men ah.



Hitta Nemo är grym den! <3

2011-10-10 // 18:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback