8 Mile <3

Ny tröja, fick den av min älskade vän Pow, hans bands tröja (:
bara för att tv4play laggar satan, och jag inte orkar sitta nere med familjen
och kolla på idol.. så sitter jag uppe på mitt rum och kollar på Eminems film 8 Mile!
så sjukt bra! :') får fan rysningar i hela kroppen på slutet när han battlar på scenen ..
haha .. jag är fan lite av en eminembög ):
well, putsat spegeln, och ja, ni ser ju, nu är den asren! ;)
Vad tycker du om idol, och vem vill du ska vinna?
själv tycker jag att Moa är en klar vinnare! right, Linni är super med, men tycker att Moa är bäst ^^

Kommentera något? puss <3
» n

Idol suger, så kollar inte på't x) <3

2011-10-07 // 21:03:51

SV blibble.devote.se: haha det är mest roligt på audition.. XD när alla failar ;) men hitta en assnugg brud där, så måste ju kolla på henne! :ö <3

2011-10-07 // 22:06:12

DET SKA VARA LINNI!!!!!!

2011-10-07 // 22:31:29

SV rabbitjohanssonn: NE MOA! :D

2011-10-07 // 22:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback