allt kan dö. dö dö dö. förstår inte varför ALLT ska vändas emot mig ..
när det äntligen ser ut att ljusna borta i tunnelns mörker..
så kommer ett stort monster och drar tillbaka mig ner i helvetet igen..
VARJE GÅNG!
hur jävla kul tror de att det är på en skala 1-10?
flera mljoner under 1 kan jag säga er.
har nu lärt mig en läxa, lita inte på någon utom dig själv, tro inte på en jävel.
för alla ljuger dom någon gång, och det slutar med att jag ligger och gråter
tills jag blöder.
Me Myself and I-dom enda jag har till 110% varje gång när jag vill.
Finns ingen annan som riktigt förstår. särskilt inte du. du förstår inte vad du håller på med,
och allt jag säger till dig verkar åka in i ena örat och ut ur andra.
upprepar samma sak gång på gång på gång, men ingen utom jag förstår.
helvete vill ha mig, vill ha sin dotter tillbaka, annars skulle det aldrig göra såhär.
___________________________________________________________________________
när ska du förstå att jag, verkligen verkligen, inte klarar av detta.. jag är för svag för det..
önskar att det du sa till mig den dagen var sant.. men nejdå .. 
______________________________________________________
_________________

min blogg. mina val. mina texter. får vara hur emo jag vill.

Kommentera något? puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback