tiii .. onsdag!!

eller? .. jaa.. de va visst det :3 ojojojdå, tiden går lika fort som vanligt.. xD
tyckte att det var söndag i förrgår typ.. Oo
haha.. de va fan nästan de.. xD
JAJA! haft massa mys med älskling som vanligt :3 tittade på American Pie Beta House nyss!
love<3
och .. imorse så failade jag lite med foten .. och älskling skrek: LEVER DU?!?!?!??!!? åt den... XD
jag viftade lite på den.. och älskling backa hastigt och sa: .. åh jag vart så rädd så jag dreggla... XD
hon är så mupp Oo
well, 15.45 drar jag härifrån ): sen hem å träffa pow ett tag..
och imorron bäre av te polisstation igen! och dreggla över Jens (a)
hoppas jag .. heeeeeehe..
SEN HEM TE PRINSESSAAAAA <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentera något? puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback