tea? no thanks!

efter att ha legat vaken typ hela natten, så är jag nu uppe!
försökte dricka te till frukost med... de gick ... sådär .. XD PISSÄCKLIGT!
te är inget för mig, jag är la ingen kärring (:

however, åker in te bollnäs om 1 timme, jag å pow får hämtning av rasmus thyren, så
följer jag med dom å tittar när dom repar :D inte gjort det på 100 år, serri ;o
well, go Twosome Time, or something?
åker väl hem runt 4-5 ^^ bloggar mer hemma!

Kommentera något? puss <3
» Nadia

Man ska ha mjölk och antingen honung eller socker i, annars är det inte gott ^^

2011-11-27 // 19:51:03

Kärring?! Vad säger du kvinna? det är bara tuffingar som klarar av att dricka te ;)

2011-12-04 // 17:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback