Svarsinlägg!


Haha, jo.. förändrats väldigt mycket.. kanske lite för mycket, vad vet jag?
och jadu, jag äter inte grönsaker över huvudtaget, men har klarat mig utan det hela
livet, så de är nemas problemas! haha ;)
oh well, kan inte äta frukost före 10. så äter inte frukost på vardagarna. Och även ibland
ingen lunch då skolmaten knappt är ätbar.. men äter ALLTID minst 2 hårdmackor i matsalen!
sen brukar jag vara lite fet och gå å köpa godis under skoldagarna då vi har en kiosk
några 100m från skolan ^^ men aa, sen äter jag ju middag. Visst, inte så hälsosam kost..
men, jag har nästan alltid levt såhär, och det har funkat? :o och på helgerna äter jag ju mer
eftersom jag då äter både frukost och lunch ^^
Tillräckligt bra svar eller har du fler frågor? (:

Kommentera något? puss <3
» me

tack så mycket för svaret:D ja, jag har en fråga som jag tänkt mycket på...

rabbit skrev förr i en lista att hon hade haft sex för 10 min sen (det var länge sen hon skrev listan) och då undratr jag hur man har sex om man är lesbisk?

tack på förhand^^

2011-11-10 // 19:34:37

Har precis samma fråga

2011-11-16 // 00:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback