sista inlägget nu innan imorron :3

börjar tro att min dator inte gillar att jag spelar sims hela dagarna..
hehehehhehee...
de börja lagga som fan! XD så fick stänga av de ):
men men! lillbebisen, som jag nu döpt om till Archemedes (a), har växt upp till "småbarn" ^^
såååååå, bild på honom kommer väl imorron i guess ^-^


och NU, har jag precis ätit glass (a) IGEN ..
snart slut är den åh.. ):
men, har duschat, å ska nu lägga mig å kolla på film då jag ska upp kl 7:30 imorgon
för att åka på praktiken <3
känns rätt ovärt det.. börjar strax efter 8, slutar 11:30.. haha ..
jaja, Ida blir glad iallafall!

Kommentera något? puss <3
» Nadia

Aww, kissemiss :3 <3

2011-11-25 // 00:23:29
» Bea!

Okey.. Nu ska jag kommentera din blogg för att jag är en blåst sak..



Vad jag fattar det som haru inte köpt alla sims 3 spelen? :c Utan bara laddat ner dom? :c

Jag vill åsså ha sims 3 spelen, men jag kan ladda ner dom men sedan vet jag inte hur man gör ;$$

Heeelp mee :c

2011-11-25 // 13:23:51

kan du inte göra en film medan du spelar sims 3 ? eller fler bilder ! :D



kram .

2011-11-25 // 20:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback