såhär får det bli denna gång!

jag har inte tid att hålla på med någon vlog, så denna gång, får ni
svaren i detta inlägg! men lovar att komma upp med fler vlogar sen :*
lovar att göra en på fredag med älskling ;)
__________________________________________________________
Postat av: me

tack så mycket för svaret:D ja, jag har en fråga som jag tänkt mycket på...
rabbit skrev förr i en lista att hon hade haft sex för 10 min sen (det var länge sen hon skrev listan) och då undratr jag hur man har sex om man är lesbisk?
tack på förhand^^

 

svar: haha jaa, beror på person till person, man kan använda sexleksaker, eller vad man nu känner för, och självklart tungan och fingrarna, jag å rabbit använder inga saker utom fingrarna å tungan, vi e inte så kass så vi behöver sånt ;)

 

Postat av: LittleGirlWhitBigDreams.

vad tycker du är det värsta en vän som man litar på kan göra ??

hare gött ;)

2011-11-10 @ 21:23:58
Svar: jadu, att sprida falska ryckten, eller sånt som är sant, men som man berättade för personen för att man litade på den. försöka sabba ens förhållande. och aa.. finns massor!
Postat av: Sören1337

VAD GÖR MAN OM GRÖTEN BLIR KALL!?

2011-11-10 @ 22:13:22
Svar:  man fixar den så att det blir risallamalta ;) Å HAR I SAFTSOPPA! :D:D
Postat av: rabbitjohanssonn

Om jag är kåt och du är kåt, skulle vi haft sex då? :)
btw ... äääälskar du mig? (a) <3

2011-11-10 @ 22:13:28 
URL: http://notausstieg.blogg.se/
svar: ... lawl... ja de klart? any time bby ;) OCH JA JAG ÄLSKAR DIG <3<3<3<3<3
Postat av: päwny

Hur skulle du beskriva orgasm???:)

2011-11-11 @ 15:35:22
Svar: a-w-e-s-o-m-e!!  och blött.. haha ;)
Postat av: LilleKatt

Är du verkligen lesbisk?

2011-11-12 @ 01:04:43
svar: såhär är det, jag tror inte jag har någon läggning. jag kan inte riktigt kalla mig bisexuell, och inte lebb.
jag skulle aldrig kunna ha ett förhållande med en snubbe. men det finns ett FÅTAL utpekade jag skulle kunna,
tex, ha sex med. men för det mesta blir jag äcklad av å tänka mig själv göra nånting med en kille, som inte är
kompispuss som tjejer kan ge varann ibland. kategoriserar inte mina vänner, så en puss hit å dit på alla är liksom en vana!
Postat av: Nadia

Vilket är ditt bästa minne?
Kan du inte göra fler videobloggar? Du är så söt! :3
Vilket gymnasium ska du gå på efter 9:an?
Varför började du att blogga?
Känner du att du typ "måste" uppdatera bloggen? 
Vad är det roligaste med att blogga?
Favoritfärg?
Favoritdjur?
Favoritmat?
Favoritdryck?

There you go, massor med frågor! :3 <3

2011-11-12 @ 01:39:50 
URL: http://blibble.devote.se
svar: men puss gumman :3 mina bästa minnen kommer från min barndom, som jag spenderade med min moster som är 1.5 år yngre än mig (stina aka prinsessa)! hon å jag gjorde massa tok^^ och jovisst, jag kan göra fler vlogar.. om folk påminner mig .. XD glömmer det hela tiden! :O
och jaa... ska iallafall söka till JB-frisör i Gävle, GUC media samhälle i Uppsala, och Media fotografering i Ljusdal.. sen får vi se vart jag kommer in ^^
varför började jag blogga... hmm .. för att jag var trött på bdb i guess? .. XD haha jafan .. det var nog så ..
och aa, jag känner att jag måste blogga varje dag.. annars får jag både panik och ångest.. ):
och det roligaste med att blogga är ju såklart alla läsare! :D shit, jag förstår inte hur ni kan tycka att min blogg är intressant ^^ men blir sjukt glad av er! :D <3
gillar alla färger utom brun ..  favvodjur är nog ödla,rom,råtta å katt :3 jag ääääääääälskar lasange!! och vaniljcola (a)
Postat av: Elina

Hej. JÄTTE fin blogg. älskar den verkligen!
Jag fattar inte en sak riktigt så min fråga är 
är du och rabbit tsm ?
ni är / var jätte gulliga tsm iaf! 
ha de bra! :)

2011-11-13 @ 16:53:43 
URL: http://elinainphotos.blogg.se/
svar: tack så mycket! kollade din blogg med å den va också fin :3
och aa, jag och rabbit är tillsammans ^^ tack :*

Kommentera något? puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback