så kan det gå.

har kommit underfund med att min kropp är ett helt jävla helvete!
jag har växt 4 cm sen jag gick i 6:an... knas! XD
men aa, iallafall, när jag gick i 6:an vägde jag som mest 68kg ..
och nu i 9:an, väger jag aldrig mer än 64kg? xd
och i 6:an var jag fet, och nu ser jag .. aa.. finns folk som tror jag har anorexia O-o
men ah, för smal.
tycker det är konstigt att det kan vara så.. väger ju NÄSTAN lika mycket som för 3-4 år sedan..
medelvikten för mig nu är 62kg, de väger jag nästan jämt. har dock gått ner till 59kg nångång,
och som sagt nångång till 64kg. vet inte varför jag tar upp dethär nu, tycker bara att det är ..
så att säga,rätt tragiskt.. förstår INTE hur det kunnat bli såhär..
såhär såg jag ut sommaren 2009, visst, det är inget jag är stolt över, och skulle inte vilja
se ut så nu, men aa:
sommaren 2010:

och nu, idag, sent på året 2011:

2009 var jag fet, 2010 var jag normal, 2011 är jag för smal. känns ju jävligt bra..

edit: jag äter normalt, och ibland nästan för mycket! och äter godis flera ggr i veckan.
så jag har inte svält mig.


Kommentera något? puss <3

STABILT ÄLSKLING ... JÄVLIGT STABILT ... <3

2011-11-09 // 18:53:57
» me

Vilken föröndring:o du har en jättefin kropp med perfekra kurvor:) jag tycker du ska ha mer fett så du inte ser ut som ett skelett runt magen... en fråga äter du bra kost(kolhydrater,fett å protein varje dag?)

Ha det jättebra:3 xoxo me

2011-11-10 // 07:24:13

innan jag började träna vägde jag alldeles för lite då vägde ja 43 , spinkig som jag vet inte vad och nu är jag ungefär lika smal har väl lite mer kurvos men sen 4 år tbx har jag gått upp frn 43 till typ 53,54 något sånt :) och de är ju bara i muskler näst intill jag har gått upp i :))

2011-11-11 // 01:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback