rise and shine bitches!

vaknade kl 12 av att jag höll på att dränkas i mitt eget dregel..
rann utahelvete ): och det var en aaaaaasstor fläck bredvid kudden..
till er information kramar jag kuddarna när jag sover, och lägger huvudet bredvid (a)
WELL, drömde att jag var med i 3e världskriget :s och vi i sverige(=jag, älskling,gabbi,görti & stina),
slogs mot massa afrikaner med lååååångt vitt hår .. xD haha, jaja.
var alldeles röd om knogarna på höger hand.. så undrar jag om de inte blev lite vilt.. O-o

haha, det första jag gjorde när jag vaknade var att skaffa Twitter ... varför fan gjorde jag det? .. :C
jag fattar ändå ingenting ..
Attentionwhorre a.k.a Twitter, follow me :3 skriv gärna vad ni heter och vad ni tycker om Twitter ^^

Kommentera något? puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback