new in + sötaste ungen i stan + a-huset!

mjaa va ju och firade min kusin som fyllde 12 tidigare idag, oh min..
ja.. vad blir det då .. ehm .. kusins, låtsas mammas, systers, barn.. XD
haha, Kevin! hade klätt ut sig till en turtles <3
ocksåååå .. har jag fått nya byxor, helt random, av mormor? XD jaja!
också har jag ju vart på a-huset, såklart ;) lika underbart som vanligt! <3
glömma alla bekymmer, och komma till ett nytt ställe, men nya folk, ta bort allt från den
yttre världen .. love it <3
well, va iaf med Adam hela kvällen ^^ satt å rita lite fint gjorde vi åh! försökte rita av en bil
som han ritat... det gick ... sådär ... haha ..
och nu, dricker jag julmust och ska snart kolla på Stuart Little! kom å tänka på den igår .. inte
sett den sen jag var liten :o

Kommentera något? puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback