i miss my little boy ...

rätt chill dag idag, jag garva åt mig själv i ca 30 min så jag grät bort
allt smink ... hehe ..
sen höll jag nästan på att få en skrattattack på svenskan igen .. oopsiie..
görti e så mupp<3
höll på å döda SV/SO lärarn med :))))))))))))
________________________________________________________________
hur själviskt är det inte att ge en 15 årig brud skulder som du själv skapat?
för att du själv inte kan betala? och hur tänker du, om du säger att ett bankkonto
är ditt, och samtidigt att du inte användt det så det blitt nå skulder.. när det finns
skriftliga bevis på vart du användt kortet, och står att det är 15 åringens kort?
åh vad jag älskar såna människor :) nämen shiiiit, jag är bara en liten fitta, eller
ska du neka till att du sagt det med? :*
____________________________________________________________________
saknar dig min lilla pojke.. hoppas jag kan komma å hälsa på dig snart <3

Kommentera något? puss <3
» Nadia

Sv: Du är!!! I'm not >:

2011-11-15 // 22:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback