ett ord: W O N D E R F U L !

ooh, ni ska bara veta vad jag gjorde idag.. var meningen att jag skulle
lämna tillbaka saker som tillhör Rabbit .. men glömde dom hemma men..
hon ville träffa mig ändå <3...
och eftersom jag inte hade någon lektion alls innan 1 (rätt lågt av dom att inte
berätta det för mig ..), så åkte jag ner till station och va med henne i några timmar <3..
sen fick jag reda på av syslöjdstanten att hon ville lära mig sticka sockor?!
men jag håller redan på med ett arbete där? xD men hon ville att jag skulle göra sockor OCKSÅ ..
såå .. kommer få göra 2 arbeten samtidigt ... kul (y) .. MEN MEN! har man MVG så har man ;)
och såhär göllit vare ute när vi slutade kl 15:45...
och nu bäre av te pow innan han stressar ihjäl mig xd

Kommentera något? puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback