Dag 6-Mina favoritcitat

*Im tough, Im ambitious, and I know what I want, does that make me a bitch, fine! - Madonna
*Dom flesta män tror att ju större ne kvinnas bröst är, desto dummare är hon. Jag tror tvärt om,
ju större en kvinnas bröst är, desto dummare blir männen. -fick hjärnsläpp och kommer inte ihåg namnet på bruden.. återkommer om det!
*Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar. -Nalle puh
*Kärlek handlar om att ständigt bli förlåten-och att förlåta. -ingen aning om vem som skrev de.. de bah poppa upp i huvve!
*Anledningen till att män ger sina könsorgan smeknamn är för att det inte gillar att en främling tar 90% av besluten. -nån random
*Jag gifte mig aldrig. Det behövdes inte. Jag har redan en hund som morrar på morgonen, en pappergoja som svär på eftermiddagarna och en katt som kommer hem sent om natten. -Marie Corelli
*Viss kärlek är som vinteräpplen, mognar sent och håller länge. -vet faktiskt inte vem som skrev de.. xd

Kommentera något? puss <3
» Nadia

Sv: http://www.thesimsresource.com/account/signup bli bara medlem där, är sjukt kul att ladda ner saker! :D <3

2011-11-23 // 14:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback