Dag 4-mitt drömbröllop.

för det första vägrar jag ha en klänning som är längre än till knäna..
och till knäna är t.o.m för långt .. haha :C
vill egentligen inte ha en vit klänning heller.. vill ha en svart.. fast ..
vitt siden borde funka! haha jag ska fan designa min egen ;)
hmm .. jag hatar kyrkor-anti krist. men trots det, så kan jag inte låta bli att
se mig och min älskling stå där i kyrkan framför en maaaaaaaaaassa folk!
jag vill ha ett stort bröllop! :3
och om inte i kyrkan .. så på en jävligt fin uteplats! prinsess-style liksom.
som ataljé, eller vad de nu heter.. typ som ett lusthus? men massa blommor,
rosa å vita ballonger, stora bord med vita dukar med massa fika, en stor vit
bröllopstårta med massa våningar.. haha ..
blommor överallt... massa statyer..
åh vad gay det låter..
men aah, så får det va, utomhus, jag och älskling och ett barn ;o så vill jag ha det :3
och fetaste festen efteråt!

Kommentera något? puss <3

SEN EFTERFESSST!!!!!!

Sen återställare dagen efter ;)

2011-11-21 // 15:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback