Dag 3-En viktig vän

min älskade lilla flicka <3 Stina Haglundh<3
innerst inne vill jag vara precis som henne, så ren och vacker..
denhär bruden har jag kännt enda sen hon föddes-1½ år efter mig. när vi var mindre var
det ett mirakel om vi kunde låta bli att bråka på en helg.. då var vi mellan 0-4 år tror ja ..
sen en helg var allt lugnt, och sen dess.. har vi aldrig bråkat!
den ni!
hon finns för mig i vått och torrt, liksom jag för henne. vi berättar allt för varandra!
och hon har samma dåliga humor som mig ... asså seriöst... ni ska se när vi tex spelar wii ... XD
haha .. dingue, typ ..
well, nu vet ni hur min älskade ser ut, min lilla prinsessa :3 (srry älskling!) <3<3<3<3

Kommentera något? puss <3

Älskar dig också! :** <3

2011-11-20 // 22:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback