Dag 2-Ett minne från min barndom som jag gillar

oj .. finns tusentals! men det är väl nåt minne från när jag,
morfar & Anki har vart uppe i Ysen och fiskat å sovit i husevagn :3
sjukt mys <3
eller något jag å stina har! :DDD ååååh vi e så knäpp! x)
viii .. lekte "Joakim & Marie" ... två namn hon å jag valde.. hon va killen..
å jag tjejen... de lekte vi flera hundra ggr! :o å byggde hus i skogen :3
och lagade mat med lera!
hmm .. jaadu .. eller den gången jag lekte mamma åt stina .. å satt på henne
bjöla å en förliten docktröja.. och pulade ner henne i en stor docksäng, å la mig
själv i sängen, å läste saga å sjöng för henne .. (a)
hihi :3
eller när vi lekte superstars!!!! vi hade diskukläder.. övade in en dans till en låt ..
sen hade uppvisning på kvällen för 2 kr, och mormor å anders kolla jämt :$$
haha åh vad vi e gay....

Kommentera något? puss <3

Ja, och den gången du lurade i mig att käka lera och dricka smutsvatten... Det var väl ett roligt minne det också? Eller inte... X'D <3

2011-11-18 // 22:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback