Dag 1-10 saker du inte visste om mig

1. Jag kan slicka mig på armbågen-kommer väl bildbevis nån dag
2.jag är asvig i benen
3.mina armar är felvända ända upp från axeln/armhålan, så det ser inte
riktigt ut som det "ska" .. XD
4.jag har gillat att ta på tjejer enda sen lågstadiet
5.jag har sjuuuuuukt stora halsmandlar, som blir dubbelt så stora när jag blir riktigt sjuk..
å då blire svårt att andas/äta..
6.jag har inga kräkreflexer ALLS.
7.när båda mina fötter är friska kan jag stå med bena i kors, ena foten framåt, och andra bakåt.
8.jag har börjat töja mitt andra öra
9.jag hade problem med att kontrollera min ilska när jag var liten, och hade även massa olika tix
10.jag vill ha en bebis nu, helst nyss.

Kommentera något? puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback