bästa morgonen ever

sitter och tittar på Pinky and The Brain, äter glass strött med digistivechex, har både juice
i ett stort glas med ett roligt sugrör, OCH trocadero till hands! sen morgoncigg efter det..
LOVE IT!! <3<3<3<3

Kommentera något? puss <3
» Nadia

Sv: Nej, dött har han inte. Han mår bra trots såret, kollar honom hela tiden, nu är jag dock i skolan ^^.

Men igår var det varigt (usch) och så, vilket gjorde ont, han skrek när jag torkade bort det först >:, men sen rengjorde jag med saltvatten, trodde att det skulle svida för honom men han brydde sig inte typ xD. Och imorse när jag rengjorde med saltvatten så såg det väldigt bra ut, som tur var! ^^

Han är väldigt pigg också :3. Min lilla tjocka bebis <3

2011-11-23 // 13:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback