We stopped checking for monster under our beds when we realizes they're inside us.

haha ååååh vadå jag var emo i onsdags? .. xD hahaha asså shiiiit ...
srry dudes :*
JAG MÅR PRIMA! :D


ETT STORT JÄVLA HISS FÖR:
*firar 7 månader med älskling, ilu <3<3<3<3
*Twosome Times var awesome på spelningen
*Sover hos pow!
*pow sover hos mig imorron
*har beställt hårfärg å lösögonfransar ;)
*träffade älskade syster idag som jag inte träffat på 1000 år!
*Billys! :DD:D:D:D:DDD

och fetaste dissen för:
*inge pengar fören tisdag..
*tråkigt folk som bara sitter tyst å stilla..
*vill ha godis...............
*träffar älski för lite ..
*folk med piercingar på mitten placet i underläppen ..

Kommentera något? puss <3

jaha? vilken jävla diss. för helvete.

2011-12-17 // 13:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback