VAFAAN!!

SKA DU RAPEA MIG SÅ RAPEAR JAG DIG IGEN! :O

Du är så söt hjärtat :*

Men jag älskar dig massa mycket med!
Du är min anledning att leva,
jag har tusen anledningar till att överleva.
Men du är number one!
Visserligen för jag kan va en riktigt idiot mot dig så älskar jag dig!
Eller som när jag är barnslig och inte skriver smiley elelr hjärtan
när du inte gör det ...
Hihihihi :$$$
Minns du när du och jag bara höll på med varann ?
skrev typ non stop och va allmänt cp?
Det var så sött, fast du har inte ringt och väckt mig på as länge vad jag minns ...
Tack och lov för det ...

Även fast vi vissa gånger kan bråka om nå jätte löjligt
och inte skriva till varandra på flera timmar
Så ska du inte tro att jag inte tänker på dig.
Jag tänker ännu mer på dig då ...
"Vad tänker hon på? Vad gör hon? Vågar jag skriva?"
Men jag vågar inte, vet inte varför.
Men jag mår så himla dåligt när vi bråkar, jag vill ju inte bråka med det bästa som finns?

trots att jag ibland inte visar att jag bryr mig.
Så gör jag det.
jag älskar dig, kommer alltid göra.
jag är föralltid din prins.

you are my number one girl darling.




Kommentera något? puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback