Turn me off and break me down.

skoldagen har gått foooooooooort .. men har sprungit typ hela dagen..
serri, först hade ALLA teknik, ist för halva klassen, sen hade alla ¨
musik=snacka betyg=jag är bäst i världen, sen springa från musiklektionen
till matsalen för att hinna äta mat 10 min innan man fick springa till luciaträningen..
sen springa från luciaträningen för å göra SOprov.. xd sen hann man andas ca 2 sek,
äta en bulle, sen springa till nästa prov... franskan .. och självklart ringer brandlarmet
när man suttit i 10 min å gjort franskaprov.. -.-'
frös as hell .. och ... alla i klassen gjorde gruppkram ute ... å en snubbe råka ta sin hand innanför
min bh.......... ;_; vet att de inte var med mening.. men ändå.. XD jag vart asrädd! O_O


och jaaaaaaaaaaaaa ... såhär såg jag ut i onsdags! :D LOVE MYSELF! <3<3<3<3<3


Kommentera något? puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback