Trött_Chey.se ...

Super chill dag idag. haha, eller inte. eller, både ja och nej?
Bussen var sen, men hann till första lektionen-Engelska.
hade redovisning om tandborstar.. xd den skulle vara 1 min å 30 sek..
min blev 1 min å 29 sek .. x) bästa tiden sa lärarn ;)

well, va i kyrkan från 12 till 14:30 å övade övade övade! sen 14:30 kom
resten av skolan, plus massa annat folk?!
well, blev klar med uppvisningar ca 15:10 xd
och ååååh vad jag älskar att sjunga själv inför stor publik!
blir fan kåt av'et (aa'
haha.. roflmao .. är astrött.. och stavade trött fel... smart chey! Tired **

Kommentera något? puss <3

Lilla älskling då.. Kom hit och sov med mig :) <3

2011-12-12 // 19:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback